جسد سه جوان از اهالی روستای ارباب کندی مشگین شهر که در حین ماهیگیری در رودخانه قره سو ناپدید شده بودند، امروز پیدا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور،ماهیگیری در رودخانه قره سو مشگین شهر حادثه افرین شد؛ طبق اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اردبیل، در ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه، سه جوان ۲۲ ، ۲۴ و ۳۴ ساله از اهالی روستای ارباب کندی که برای ماهیگیری به رودخانه قره سو در حوالی روستای ارباب کندی شهرستان مشگین شهر رفته بودند در این رودخانه ناپدید شدند.

بر اساس این گزارش جسد یکی از این افراد دیشب و جسد دو نفر دیگر نیز امروز توسط امدادگران از رودخانه قره سو بیرون کشیده شد.

شنیده ها حاکی است این سه جوان با هم برادر بوده اندکه به هنگام ماهیگیری در رودخانه قره سو گرفتار امواج آب شده و متاسفانه هر سه نفر جان باختند.
به گفته غریبانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل، برای پیدا کردن این سه جوان غرق شده در رودخانه قره سو، اورژانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور داشتند و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان انجام شده بود.

قره‌سو یکى از مهم‌ترین رودخانه‌هاى منطقه مشگین‌شهر، دشت مغان و اردبیل است که به رود مرزى ارس مى‌ریزد؛ این رودخانه از به هم پیوستن دو شعبه دامنه‌هاى شمال غربى کوهستان تالش و دامنه‌هاى شمال شرقى کوه‌هاى بزغوش به وجود مى‌آید.

انتهای پیام/