مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به صورت ویژه از طرح های سرمایه گذاری که برای اولین بار در سطح کشور ارایه می شود و در سطح ملی و منطقه ای قابلیت خدمات رسانی دارند، حمایت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، نادر فلاحی در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری تاکید کرد: به صورت ویژه از طرح های سرمایه گذاری که برای اولین بار در سطح کشور ارایه می شود و در سطح ملی و منطقه ای قابلیت خدمات رسانی دارند، حمایت خواهد شد.

وی گفت: این حمایت به منظور تحقق اهداف اصلی اداره کل در رسیدن به شعار اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری ایران می باشد که شامل ارایه تسهیلات ویژه برای این طرح ها با بهره کم خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: طرح هایی که در بستر وب در قالب دیجیتال می توانند در حوزه ملی و بین المللی به ویژه در حوزه قفقاز برای گردشگران سلامت خدمات ارایه کنند در اولویت این حمایت ها خواهد بود.

فلاحی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی اردبیل در نظر دارد تا با حمایت ویژه از سرمایه گذاران گردشگری سلامت، استان اردبیل را تا چند سال آینده به مقصد اصلی این طیف از گردشگران در کشور تبدیل نماید.

انتهای پیام/