فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ایران اسلامی از هر دو نعمت قرآن و عترت بهره‌مند است گفت: این مسئله لازمه اساسی برای ایمن‌سازی در برابر توطئه‌های دشمنان است که باید با عمل به قرآن در برابر توطئه‌ها ایستاده و مشکلات جامعه را از سر راه برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سردار جلیل بابازاده قانع در سی و هشتمین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم ویژه برادران پایور و وظیفه سپاه حضرت عباس(ع) اظهار داشت: با عمل به آیات قرآن می‌توان در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام مقاومت کرد و نقشه‌های شوم را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از هر دو نعمت قرآن و عترت بهره‌مند است گفت: این مسئله لازمه اساسی برای ایمن‌سازی در برابر توطئه‌های دشمنان است که باید با عمل به قرآن در برابر توطئه‌ها ایستاده و مشکلات جامعه را از سر راه برداریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هر چه به دست آورده‌ایم در سایه برکات قرآن بوده و به همین منظور باید عمل به قرآن را سرلوحه هر کاری قرار دهیم و در برابر توطئه‌های دشمنان به طور شایسته و بایسته عمل کنیم.

سردار بابازاده تصریح کرد: انتظار بر این است که توجه به قرآن به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار باشد و نیروهای مسلح نیز به این امر اهتمام جدی داشته باشند و به واسطه انس با قرآن و توکل بر خداوند در برابر نقشه‌های دشمنان مقاومت کرده و در برابر آسیب‌های دشمنان مقابله کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان کشورمان هیچ گاه نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند چرا که کشورمان مزین به قرآن و اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/