رئیس پلیس فتای استان گفت: لازم است بانک اطلاعاتی جامعی از فعالان گردشگری استان که در فضای مجازی نیز فعالیت دارند تهیه شده و در دسترس پلیس نیز قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،علی قهرمان طالع در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: سال گذشته با بیش از ۲۰ تور غیرمجاز برخورد داشتیم اما در وهله نخست برخورد ایجابی دنبال می شود.

وی با اشاره به اخذ تعهد جهت ممانعت از فعالیت غیرمجاز ادامه داد: امسال نیز این رویکرد دنبال می شود و به منظور مهار فعالیت گروه های غیرمجاز لازم است مجوزهای سخت گیرانه و الزام آور ارائه شود.

رئیس پلیس فتای استان همچنین به پایش نرخ گذاری مجموعه های گردشگری اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که نرخ های پایین جهت جذب مشتری اعلام می شود و این در حالی است که این مهم نیازمند پایش و ممانعت از سواستفاده سودجویان است.

قهرمان طالع با اذعان به اینکه فضای مجازی فرصتی برای اطلاع رسانی است، افزود: لازم است بانک اطلاعاتی جامعی از فعالان گردشگری استان که در فضای مجازی نیز فعالیت دارند تهیه شده و در دسترس پلیس نیز قرار گیرد.

وی افزود: اخذ اطلاعات کامل ادمین تورها و مجموعه های گردشگری ضروری است تا از فعالیت گروه های غیرمجاز ممانعت شود.

رئیس پلیس فتای استان با اذعان به اینکه عصر، عصر ارتباطات است و فضای مجازی زندگی دوم مردم شده است، تاکید کرد: تمام خانواده ها به نوعی درگیر فضای مجازی هستند و لازم است به منظور کاهش آسیب ها فضای مجازی رصد شود.

انتهای پیام/