معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت:محوطه سازی بقعه سید صدرالدین نیازمند تملک زمین‌های اطراف با جلب رضایت مالکین هستیم که باید شهرداری با همکاری راه و شهرسازی اقدام لازم را به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، بهروز ندایی در جلسه ساماندهی بقعه امامزاده سید صدرالدین اردبیل عنوان کرد: با توجه به این که سفر زائران عتبات عالیات از مرز خسروی انجام می‌شود بقعه سید صدرالدین موکب اصلی برای زائران داخلی خارجی محسوب می‌شود و نیازمند آماده سازی اساسی برای این منظور است. 

وی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی اعم از آب و فاضلاب، برق، اوقاف و امور خیریه و شهرداری نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم در محوطه این مجموعه اقدام می‌کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل یادآور شد: برای محوطه سازی این مجموعه نیازمند تملک زمین‌های اطراف با جلب رضایت مالکین هستیم که باید شهرداری با همکاری راه و شهرسازی اقدام لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: بقعه سید صدرالدین همه ساله پذیرای زائرانی از داخل و خارج از کشور بوده و لازم است محوطه این مکان مقدس در شان میهمانان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و حضور زائران در اربعین حسینی در این بقعه خواستار هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای استقرار موکب اربعین و استقبال از زائران داخلی و خارجی شد.

وی یادآور شد: در این مدت دستگاه‌های فرهنگی استان نیز در زمان مقرر در محل حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی متناسب را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/