روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان به نقل از مدیرکل ورزش استان اعلام کرد که امور اجرایی اداره‌کل توسط پرسنل تلاش‌گر و ساعی در حال انجام است!
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر؛ روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان به نقل از مدیرکل ورزش استان اعلام کرد که امور اجرایی اداره‌کل توسط پرسنل تلاش‌گر و ساعی در حال انجام است!
این در حالی است که سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور در رقابتهای وزنه‌برداری کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه بسر می برد.از زمان تصدی مسئولیت وزنه برداری کشور تاکنون توسط انوشیروانی، او کمتر در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل حاضر شده و ترجیح می دهد در تهران و در فدراسیون وزنه برداری باشد؛ امری که نیازمند توجه و اقدام وزیر ورزش و جوانان در معرفی سرپرست برای اداره کل ورزش و جوانان است.
گفته ها حاکیست که وزیر ورزش و جوانان حتی به نامه استاندار اردبیل و معرفی گزینه های پیشنهادی تصدی سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان بی اعتنایی کرده و پاسخی نداده است.
در این وضعیت بلبشو مدیریتی، ناظر ورزش نوشته که خبرها حاکی از بکارگیری و استخدام بی ضابطه حدود ۲۰ نفر نیروهای شرکتی در این اداره کل است؛ موضوعی که هیچ کس حاضر به شفاف‌سازی به افکار عمومی نیست و همین مساله بر شایعات افزوده است.
از جمله حواشی پیرامون این موضوع، حضور برخی افراد و وابستگان مدیران در فهرست استخدام شدگان است.
استخدام های بی ضابطه و سفارشی در پوشش شرکتهای پیمانکار خدمات نیروی انسانی در استان اردبیل در سکوت دستگاههای نظارتی و مسئول، به عنوان یک قاعده تبدیل شده و موجی از اعتراض ها نسبت به بی عدالتی آشکار و عیان در دستگاههای دولتی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مهین روح نواز