مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: نانوایان موظف به ارائه نان با قیمت مصوب قبلی هستند چرا که هیچگونه افزایش قیمتی در این رابطه وجود ندارد.

علی رحیمی آذر  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نانوایان در نقاط مختلف استان موظف به ارائه نان با قیمت مصوب قبلی هستند چرا که هیچگونه افزایش قیمتی در این رابطه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: نان قوت اصلی و اساسی مردم است و نانوایان حق ندارند بصورت خودسرانه قیمت آن را افزایش دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه قیمت آرد یارانه ای با آرد آزاد در بازار حدود یک میلیون ریال اختلاف دارد، اضافه کرد: نانوایان و کارخانه‌های آرد سازی باید دقت کنند تخلفی صورت نگیرد چرا که با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر  با اشاره به تشکیل ۱۸۲ پرونده در حوزه آرد و نان در استان از تداوم و تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی ها و کارخانه های آردسازی خبر داد.

وی بیان کرد: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شهروندان استان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند