سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: با توجه پیشرفت و توسعه تکنولوژی در حوزه های مختلف، فناوری هایی که در حوزه آی تی مورد توجه قرار گرفته تجاری سازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، عباس کریمی در نشست با انجمن صنفی رایانه استان اظهار کرد: حوزه آی تی و استارتاپ ها می توانند نقش مهمی در حوزه اشتغال با ایجاد کسب و کارهای جدید داشته باشند.

وی افزود: هرگونه موفقیت در این  عرصه جز با تجاری‌سازی فن آوری‌ها و روی آوردن به محصولات دانش بنیان نمی تواند قابل توجه باشد.

کریمی با بیان اینکه استانداری اردبیل و دستگاه‌های دولتی از شرکت های دانش بنیان حمایت جدی دارد افزود: در جهت توانمند سازی این شرکت ها با همه توان آماده حمایت و پشتیبانی از فعالان این بخش هستیم.

وی با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان و فن آور حوزه آی تی در تحقق دولت الکترونیک گفت: تسهیل در خدمات رسانی به مردم با تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل محور باید با برنامه‌ریزی مناسب اقدام کرد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل افزود: معرفی مطلوب محصولات دانش بنیان و فن آور، در جهت جذب سرمایه گذارهای این حوزه ها و تبدیل دانش به ثروت جزو کارهایی است که مد نظر حوزه اقتصادی استانداری اردبیل است.

وی گفت: امیدواریم در سال آینده آمار شغل های جدید در حوزه فناوری و طرح های دانش بنیان از جایگاه مطلوب و مورد رضایت همگان باشد.

انتهای پیام/