مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پویش مردمی «عید سعید قربان» فرصت مغتنمی برای نیکوکاران و خیران است تا با هر مقدار کمک خود کمیته امداد را در دستگیری هر چه بیشتر از خانوار تحت حمایت و محرومان استان اردبیل یاری کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، حسین دشتی در برنامه زنده رادیویی «اویم قراریم» با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند با اهدای دام زنده، گوشت قربانی و وجوه نقدی به کمیته امداد در یاری‌رسانی به فقرا و نیازمندان در «عید سعید قربان» کمک کنند، گفت: کمیته امداد با راه‌اندازی پویش مردمی «عید سعید قربان» درصدد است تا کمک‌های مردمی به صورت متمرکز و در کمکترین زمان ممکن به دست محرومان برسد.
وی با اعلام اینکه ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اردبیل برای دریافت نذورات عید سعید قربان خیران مستقر است، بیان کرد: هماهنگی های لازم با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، ائمه جماعات، ریش‌سفیدان و معتمدان روستاها و عشایر استان اردبیل صورت گرفته است تا بیش از سال‌های گذشته بتوانیم یاری‌رسان نیازمندان باشیم.
دشتی با اشاره به اینکه با وجود شرایط اقتصادی مردم نیکوکار استان اردبیل همچنان در کمک‌‌رسانی به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه کوشا هستند، اعلام کرد: با وجود مشکلات بسیار که آحاد مختلف را درگیر کرده اما نیکوکاران همچنان مصمم به یاری‌رسانی به محرومان هستند که این امر روحیه نشاط و شادابی جامعه را ارتقا بخشیده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه نیکوکاران بیش از ۷۴۰ میلیون تومان در عید سعید قربان سال ۹۷ به خانوار تحت حمایت کمک کرده بودند، گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده و با توجه به شرایط اقتصادی موجود پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی در عید قربان سال‌جاری رشد چشمگیری نسبت به سالیان گذشته داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا در عید سعید قربان کد آنی‌پرداخت #۰۴۵۸۸۷۷ است، بیان کرد: خیران از طریق گوشی همراه خود به سادگی می‌توانند با هر مبلغی که در نظر دارند، در پویش مردمی عید سعید قربان مشارکت کنند.
دشتی با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در عید سعید قربان اعلام آمادگی کنند، افزود: امدادگران کمیته امداد استان اردبیل با رصد ۲۴ ساعته این سامانه، بلافاصله با خیران تماس خواهند گرفت و آنها را در یاری‌رسانی به فقرا راهنمایی خواهند کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل کمک‌های مردمی را دریافت خواهند کرد، گفت: مراکز و واحدهای نیکوکاری نیز در تمامی مساجد و محله‌های سطح استان اردبیل دایر هستند تا با دریافت کمک‌های مردمی، آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان در همان محله قرار دهند.
وی با بیان اینکه با اجرای طرح قربانگاه غدیر نیز تلاش داریم با تجمیع کمک‌های مردمی به صورت گسترده‌تری به توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اقدام کنیم، افزود: این طرح به همت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و خیران در حال اجر است که تا کنون در بین بخش قابل توجهی از خانوار تحت حمایت گوشت توزیع شده است.
دشتی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل با تلاش‌های گسترده درصدد است تا تمامی ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت از گوشت قربانی در این عید سعید بهره‌مند شوند، بیان کرد: کمک‌های نیکوکاران می‌تواند شادی‌بخش کانون خانوار بی‌بضاعت جامعه باشد تا همگی عید سعید قربان را جشن بگیریم.
انتهای پیام