معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: واحدهای صنعتی تملیکی بانک‌های عامل استان اردبیل باید در اسرع وقت تعیین و تکلیف شده و برای احیای آن‌ها تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،ارژنگ عزیزی در جلسه بررسی واحدهای تملیکی بانک‌های عامل اردبیل اظهار داشت: در مجموع در سطح استان اردبیل ۴۳ واحد صنعتی راکد در حوزه‌های مختلف ازجمله کشاورزی، خدمات و صنعت تحت تملک بانک‌های عامل هستند.

وی با بیان اینکه باید برای تحقق شعار جهش تولید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم افزود: از این میزان واحدهای تحت تملک ۱۱ واحد صنعتی به بانک ملی مربوط می‌شود که ۶ واحد در حوزه صنعت، ۳ واحد در حوزه کشاورزی و همچنین ۲ واحد نیز در حوزه خدمات قرار دارد.

عزیزی در ادامه با اشاره شعار سال تصریح کرد: امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید تلاش خواهیم کرد این واحدها نیز برای واگذاری و بازگشت به چرخه تولید مورد بررسی قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه این واحدها باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود بیان کرد: واحدهای صنعتی تملیکی بانک‌های عامل استان اردبیل باید در اسرع وقت تعیین و تکلیف شده و برای احیای آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی از پیگیری دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: باید با پیگیری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی و استانداری اردبیل اقدامات لازم برای احیای واحد‌های احصا شده صورت گیرد.