رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با بیان اینکه شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند گفت: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران همت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، فرید صالحی عالی در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: با تولد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شاهد تحول عظیم در حوزه های علمی و عمرانی در کشور بودیم.

ریئس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران و منطقه دانست گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، اقدامات قابل توجهی در صنعت ساخت و ساز انجام شده که البته لازم است تلاش ها و فعالیت ها مضاعف شده تا روند عمرانی و آبادانی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

صالحی عالی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت علی آقایی شهید مدافع حرم، از افتتاح پایگاه بسیج مهندسین عمران و معماری به نام این شهید، در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و افزود: پاسداشت خون شهدا وظیفه و رسالتی بر دوش همگان است و باید راه و منش شهدا، الگوی ما باشد.

وی با بیان اینکه شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند افزود: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران همت کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم، پایگاه بسیج مهندسین عمران و معماری با نام پایگاه شهید علی آقایی با حضور خانواده این شهید و سرهنگ شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افتتاح شد.

انتهای پیام/