رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اردبیل از بروز رسانی پایگاه جامع اطلاعات کتب دانشگاه توسط انجمنهای علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور حسن حسین زاده گفت: به دلیل جابجایی کتابخانه دانشگاه به محل جدید و مرور زمان، سامانه کتابخانه و همچنین کتب موجود دچار یکسری تغییرات شده بودند و برخی کتب نیز به دلایل مختلف باید از سیستم خارج می شدند که کاری بسیار زمانبر ولی لازم بود.

رییس باشگاه  پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اردبیل ادامه داد: با توجه به علاقمندی دانشجویان فعال در انجمنهای علمی زبان و ادبیات انگلیسی و شیمی دارویی به حل مشکلات موجود در کتابخانه، از شهریور ماه ۹۹ از کمک این دانشجویان بهره مند شدیم تا بیش از ۶۰٫۰۰۰ کتاب موجود از نظر رده بندی، ثبت و در نهایت ایجاد پایگاه جامع مورد بررسی قرار گیرند.

فرشاد اروجی، سرپرست این گروه از دانشجویان نیز گفت: پس از اینکه از طریق معاون پژوهشی دانشگاه از این مساله مطلع شدیم با مسئولین انجمنهای علمی جلسه ای ترتیب دادیم و تعداد ۴۰ نفر داوطلب در این خصوص اعلام آمادگی کردند .

دبیر کل انجمنهای علمی واحد اردبیل افزود: از ۱۶ شهریور سال ۹۹ کار به صورت شیفتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، رده بندی، ثبت و ایجاد پایگاه جامع کتابخانه جهت تسهیل دسترسی آنلاین به کتب آغاز شد و تا کنون رده بندی همه کتاب موجود انجام شده است و ثبت در پایگاه جامع نیز تا پایان سال جاری پایان خواهد پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری و حمایتهای ریاست محترم دانشگاه و معاون پژوهشی و همچنین رئیس باشگاه پژوهشگران جوان از این تیم باعث قوت قلب و ایجاد انگیزه بیش از پیش در بین اعضای گروه شده است.