مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اعلام کرد: به 409 هزار خانوار اردبیلی یارانه ماهانه، 307 هزار خانوار یارانه معیشتی بنزین و 26 هزار نفر سبد حمایتی کرونا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، قاسم رحیمی در نشست با صدیف بدری نماینده مردم اردبیل با اشاره به ارایه خدمات به ۵۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم در استان توسط ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان گفت: با توجه به گستردگی وظایف و مخاطبان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یکی از اهداف ما پاسخگویی مطلوب به مخاطبان بر اساس توان مالی دولت است.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع کم و متقاضیان تسهیلات زیاد است تلاش ما جهت جذب ۱۰۰ درصدی منابع بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان از تسهیلات اشتغال روستایی شدیم.

رحیمی اظهار کرد: با توجه به جهش تورم در دو سال اخیر طرح های اشتغال روستایی عمدتا با مشکل افزایش قیمت مواجه بوده اند که یکی از بزرگترین آسیب ها جهت اتمام و بهره برداری این طرح ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطر نشان کرد: به جهت کاهش سهم استان طی دو سال اخیر از تسهیلات مشاغل خانگی به شدت نیازمند افزایش سهم استان از این محل در راستای تثبیت مشاغل خرد و خانگی هستیم.

وی یکی از دست آوردهای این اداره کل در سال های اخیر در حوزه تعاون را افزایش چشمگیر صادرات شرکت های تعاونی تولیدی و احیا و بازگشت به چرخه فعالیت اقتصادی تعاونی های راکد دانست.

رحیمی افزود: اکثر مراجعات به این ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت مشکل عدم برقراری ادامه مقرری بیمه بیکاری برای آن دسته از متقاضیانی است که در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا از بیمه بیکاری بهرمند شده اند که به صورت ملی باید حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اعلام کرد: به ۴۰۹ هزار خانوار اردبیلی یارانه ماهانه، ۳۰۷ هزار خانوار یارانه معیشتی بنزین و ۲۶ هزار نفر سبد حمایتی کرونا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می شود.

  • منبع خبر : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل مطرح کرد؛