به گزارش پایگاه خبری تحلیلی hحرف آور مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در گفت‌وگوی زنده رادیویی با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد استان اردبیل توانمندسازی و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی خانوار تحت حمایت است، گفت: راهبرد اساسی کمیته امداد استان اردبیل خوداتکایی خانوار تحت حمایت از لحاظ اقتصادی و فکری و فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی hحرف آور مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در گفت‌وگوی زنده رادیویی با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد استان اردبیل توانمندسازی و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی خانوار تحت حمایت است، گفت: راهبرد اساسی کمیته امداد استان اردبیل خوداتکایی خانوار تحت حمایت از لحاظ اقتصادی و فکری و فرهنگی است که در این زمینه موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با همیاری خیران و مردم نیکوکار استان اردبیل توانسته است بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری خانوار بی‌بضاعت این استان را برطرف کند، افزود: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند تمامی مشکلات اقشار آسیب‌پذیر را رفع کند که خیران اردبیلی همواره با کمک‌های خود نقش بسزایی را در تأمین نیازهای مستمندان ایفا می‌کنند.

دشتی با اعلام اینکه کمیته امداد به عنوان معین دولت مأموریت‌های محوله را به منظور محرومیت‌زدایی و ریشه‌کنی فقر از منطقه به اجرا می‌گذارد، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های مناسبی با کمیته امداد استان اردبیل دارند که با تعامل متقابل توانسته‌ایم خدمات گسترده‌ای را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی در هشت ماهه نخست سال‌جاری از طریق بانک‌های عامل به مددجویان اردبیلی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نیز همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد استان اردبیل دارد، افزود: کمیته امداد از طریق کاریابی می‌کوشد تا برای خانوار تحت حمایت شغل مناسب ایجاد کند که در این زمینه همیاری هر چه بیشتر بخش خصوصی می‌تواند راهگشای مددجویان در کسب درآمد باشد.

دشتی یکی از خدمات ارزنده کمیته امداد استان اردبیل را راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برشمرد و گفت: هم‌استانی‌های اردبیلی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از طریق این سامانه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و نحوه حمایت از خانوار مستمند و افراد نیازمند جامعه را به اطلاع امدادگران استان اردبیل برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه روزانه پیام‌های بسیاری توسط آحاد مختلف مردم در سامانه پیام کوتاه کمیته امداد استان اردبیل ثبت می‌شود، اعلام کرد: مددکاران کمیته امداد در کمترین زمان ممکن پاسخگوی خیران و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل که از طریق سامانه پیام کوتاه با این نهاد ارتباط برقرار می‌کنند، خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال گسترش ارتباطات مردمی با کمیته امداد استان اردبیل هستیم، بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل به منظور شفاف‌سازی عملکرد و افزایش اعتماد عمومی تلاش دارد پل ارتباط مستحکمی با مردم و خیران این استان ایجاد کند.

دشتی به مشارکت همه جانبه خیران و مردم استان اردبیل در طرح‌های حمایتی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل چشم انتظار کمک‌های نیکوکاران هستند تا بتوانند نیازهای اساسی زندگی خود را رفع کرده و به سمت توانمندی گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه رسیدگی به امور فقرا و خانوار بی‌بضاعت نیازمند همیاری مضاعف خیران و دستگاه‌های اجرایی است، گفت: همه باید برای ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت گام بردارند تا شاهد توسعه و پیشرفت در منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی کمیته امداد استان اردبیل می‌کوشد یاور محرومان و اقشار آسیب‌پذیر باشد، افزود: با افزایش مراجعه نیازمندان و خانوار مستمند استان اردبیل به کمیته امداد مواجه هستیم که با یاری خیران می‌توانیم بخش مهمی از نیازهای آنها را برطرف کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه درخواست‌ها و مشکلات مراجعه کنندگان به کمیته امداد استان اردبیل با اولویت رسیدگی می‌شود، بیان کرد: مددکاران کمیته امداد با بررسی دقیق مشکلات نیازمندان تمهیدات لازم را برای مرتفع‌ ساختن گرفتاری‌های آنها به کار می‌گیرند.

شایسته ذکر است: در برنامه زنده رادیویی «مردم و مسئولان»، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل پاسخگوی خانوار بی‌بضاعت و اقشار محروم استان اردبیل بود که از طریق پیامک و ارتباط تلفنی با این برنامه مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کردند.

انتهای پیام