شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی پروژه پل قدس نیمه نخست سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای معاونان در اردبیل اظهار داشت: از کاندیداهای مجلس دوره یازدهم درخواست می‌کنیم به منظور تبلیغات خود اقدامات شهرداری را زیر سئوال نبرند و صرفا برنامه‌های خود را ارائه کنند، چرا که کارنامه شهرداری اردبیل کاملا شفاف و مشخص است.

شهردار اردبیل گفت: هرچند شاید نواقصاتی در ارائه خدمات به شهروندان باشد، اما کارنامه شهرداری برای مردم کاملا مشخص و شفاف است و کاندیدای مجلس باید با تقوا و با رعایت انصاف به تبلیغات خود بپردازند.

وی افزود: در این شرایط که فضای بحث و گفت‌وگوهای انتخاباتی فراهم است نباید مجموعه شهرداری متاثر از این مباحث باشد و باید با تلاش و اهتمام ویژه همچنان در محور خدمت به مردم قرار گرفت.

لطف اللهیان گفت: اتهام زنی به نهادی برای تبلیغات شایسته نیست و ما نیز در کنار سایر مسئولان به برگزاری انتخابات پرشور و سالم کمک خواهیم کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه ما امانتدار منابع مالی مردم در نهاد شهرداری هستیم، تصریح کرد: با اطلاع رسانی کافی و دقیق مردم باید بدانند شهرداری اردبیل چه فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد چرا که طی سالهای اخیر اصلاح امور و بهبود روش‌ها در برنامه‌های شهری منجر به جلوگیری از موازی کاری، پراکنده کاری،کاهش هزینه‌ها و ارتقای خدمات به شهروندان شده است.

وی به تدوین برنامه راهبردی برای سال آتی توسط سازمان‌ها و مناطق تابعه اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی سازمان‌ها باید با یک وحدت رویه باشد تا سازمانها با سلیقه‌های مختلف برنامه ریزی نکنند و در واقع یک ساختار منسجم متصور و علمی داشته باشند تا منجر به پیشبرد اهداف و نتایج موثر شود.

 لطف اللهیان ضمن اشاره به اصلاح قراردادهای خدمات‌رسانی‌ها گفت: عمل به تمام‌ مفاد قراردادها، رعایت انضباط شهری، افزایش نظافت و تنظیفات و رفت و روب، رعایت و ملاحظه زمان‌بندی در اقدامات و اجرای به موقع آنها،رعایت همه جانبه قانون آگهی‌ها و تعیین پیمانکاران به موقع برای سال آتی در خصوص فضای سبز در دستور کار قرار دارد.

شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی پروژه پل قدس نیمه نخست سال آتی به بهره برداری خواهد رسید و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی با بیان اینکه محصول تلاش و اهتمام مجموعه مدیریت شهری قابل توجه شهروندان است، گفت: اینکه امروز در آرامستانها بیش از ۱۲ هزار قطعه قبر همسطح سازی شده یا در سازمان آتشنشانی تجهیزات خریداری و بر تعداد ایستگاهها افزوده شده است و در سازمان پسماند منابع به درستی و به دقت هزینه میشود، همراه دیگر فعالیت‌ها نشان از ارتقای خدمات شهرداری به شهروندان است .

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شهرداری اردبیل