معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اردبیل با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید داخلی و رونق تولید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،جلسه بررسی و هماهنگی توزیع کالاهای کشاورزی و تولیدی به صورت عرضه مستقیم در بازارچه های شهرداری اردبیل با حضور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اردبیل و اعضای جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

منصور پناهی معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت دراین جلسه با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل و اهمیت تامین و توزیع کالاهای اساسی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید داخلی و رونق تولید است.
وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار و حذف واسطه ها در عرضه مستقیم کالا مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است، یادآور شد: تولید کنندگان باید در اینگونه مراکز حضوری فعال داشته باشند و محصولات کشاورزی و اقلام پروتئینی را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مردم عرضه کنند .
پناهی خاطرنشان کرد : در این راستا،به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، قیمت و کیفیت اجناس عرضه شده در این نمایشگاه مورد نظارت بازرسان قرار می گیرد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اردبیل تصریح کرد: بیشتر کالاهای موجود در این نمایشگاه به طور مستقیم توسط تولیدکنندگان عرضه می شود و به همین دلیل نرخ های ارائه شده باید با قیمت کمتر ازنرخ بازار باشد تا مورد استقبال مردم واقع شود.

انتهای پیام/