شهردار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پیشرفت فیزیکی پروژه پل قدس اردبیل تا پایان سال به ۵۵ درصد خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: پروژه پل قدس از سه فاز عمرانی برخوردار بوده که فاز اول آن در سال ۹۶ افتتاح شد و با تمهیدات موجود فاز دیگر آن نیز در اوایل سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در صورت رسیدن پیشرفت فیزیکی پروژه پل قدس به ۸۵ درصد طرح مذکور قابل بهره‌برداری خواهد بود و امیدواریم با افزایش سرعت این طرح عمرانی علی‌رغم قرارگیری در مشکلات اقتصادی در این راستا، به مطالبه مهم شهروندان پاسخ دهیم.

شهردار اردبیل سرعت پیشرفت پروژه‌های شهری در اردبیل را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: برای رسیدن به سرعت پیشرفت فیزیکی ایده‌آل در اجرای پروژه‌ها، نیازمند انجام کار شبانه روزی هستیم که با توجه به منابع محدود مالی فعلا این امکان مقدور نیست.

لطف‌اللهیان ادامه داد: با وجود محدودیت در منابع ملی و به دلیل اهمیت پروژه پل قدس تاکنون طرح مذکور متوقف نشده و با سرعت مناسب در حال اجرا است.

لطف‌اللهیان یادآور شد: با افتتاح فاز دوم پل قدس در اوایل سال ۹۸ قسمت دیگری از این پل برای همشهریان قابل استفاده خواهد بود تا بار ترافیکی منطقه نسبت به گذشته کاهش یابد.

انتهای پیام/