استاندار اردبیل از احیای کارخانه موتور سیکلت سازی خلخال در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور ، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان خلخال اظهار کرد: کارخانه موتور سیکلت سازی خلخال با برند” میهن” بنا به دلایلی از  سال۸۶ تعطیل شده و با پیگیری مجدد تا دهه فجر راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در این واحد ۵۰ نفر اشتغال می یابد افزود: مالک این کارخانه با انگیزه بیشتر به این واحد بازگشته و ما نیز در راستای حل مشکلات ارزی و گمرکی این واحد تولیدی اقدام می کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: خط تولید این کارخانه آماده راه اندازی مجدد است و چند مورد دستگاه مدرن نیز به تعداد دستگاه های موجود اضافه می شود و صاحب کارخانه حتی نیاز به تسهیلات بانکی ندارند.

وی از حل مشکلات سایر واحدهای موجود در شهرک صنعتی خلخال خبر داد و گفت: مشکل آب و برق و زیر ساخت برخی واحدها پیگیری شده و تسهیلات سرمایه در گردش برخی واحدها نیز با همکاری بانکهای عامل اعطا می شود.

بهنام جو همچنین در رابطه با حل مشکل زیرساختی واحدهای گلخانه ای این شهرستان اظهار کرد: شهرستان خلخال با تعدد واحدهای گلخانه ای مواجه شده و بازار هدف این واحدها هم از سوی صاحبان این واحدها مشخص شده است که با همکاری و حمایت دستگاه های اجرایی مشکلاتی از قبیل تامین برق، آب، گاز، راه و نیز تخصیص تسهیلات بانکی با اشتغالزایی مناسب بررسی و تعیین تکلیف می شود.