مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: آن دسته از کارفرمایانی که اقدام به جذب نیرو بر اساس ضوابط کنند می توانند از معافیت بیمه سهم کارفرما تا مدت 2 سال بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با همت و همکاری دستگاه های اجرایی در طرح اشتغال فراگیر و روستایی، بانک های عامل استان اردبیل با پرداخت مبلغ ۱ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات، از استان های موفق در این امر بود.

وی گفت: این مقدار پرداخت، بیش از سهم استان در فاز اول، به میزان ۱۰۳ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه شرط جذب تسهیلات برای استان ها پراخت کامل تسهیلات در فاز نخست اجرایی آن بود گفت: با اختصاص و جذب تسهیلات، فاز دوم پرداخت های تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به زودی عملیاتی خواهد شد.

رحیمی خاطر نشان کرد: سهم استان اردبیل از تسهیلات مشاغل خانگی شهری ۱۷ میلیارد تومان می باشد که در حال حاضر ۵ میلیارد تومان از آن پرداخت شده و برای پرداخت این مبلغ نیازمند همکاری بانک ها می باشیم.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: آن دسته از کارفرمایانی که اقدام به جذب نیرو بر اساس ضوابط کنند می توانند از مشوق ها و معافیت بیمه سهم کارفرما تا مدت ۲ سال بهره مند شوند.

انتهای پیام/