مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی در طول ده ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷درصد کاهش داشته است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سید حجت مدنی صبح امروز در دهمین جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی، در مورد تامین و توزیع فرآوده های نفتی اظهار داشت : در ده ماه گذشته نزدیک به ۷۷۰میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش یک درصد ی روبرو بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل بابیان اینکه درده ماه سال ۹۸، ۱۷۰ میلیون مترمکعب “سی ان جی” مصرف شده که با  ۰,۴درصد کاهش مصرف همراه بوده است گفت : مصرف بنزین موتور ۷درصد رشد داشته و در مصرف نفت سفید کاهش ۳۱درصدی  را شاهد بوده ایم.

مدنی ادامه داد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با کاهش ۳درصدی روبرو بوده که این مقدار افت مصرف، مربوط به کم شدن فعالیت بخش کشاورزی در فصل زمستان می باشد.

وی در مورد مصرف گاز مایع در منطقه نیز گفت: مقدار مصرف گاز مایع جهت مصارف خانگی در طول ده ماه گذشته،نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷درصد  کاهش داشته است  که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز در روستاها است.

انتهای پیام/