مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین خانوار تحت حمایت، امدادگران کمیته امداد استان اردبیل در قالب رزمایش «بخشش ایرانیان» ۵۳ میلیون تومان به مددجویان این نهاد کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، حسین دشتی با اشاره به اینکه امدادگران کمیته امداد استان اردبیل با مشارکت در رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» برای پویش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه، ۵۳ میلیون تومان به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا اختصاص داده‌اند، گفت: همواره امدادگران کمیته امداد در کنار خیران و نیکوکاران می‌کوشند تا علاوه بر رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت، به ارتقای همبستگی اجتماعی کمک کنند.

وی با بیان اینکه هرچه همدلی‌ها در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا موجب سختی و مشکلات بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت شده است بیشتر شود می‌توانیم شاهد رفع مسائل آنها باشیم، افزود: مددکاران و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل می‌کوشند تا با شناسایی دقیق نیازهای مددجویان، با بهره‌گیری از کمک‌های خیران و نیکوکاران بخشی از گرفتاری‌های آنها را برطرف کنند.

دشتی با بیان اینکه نیکوکاران با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند در رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» مشارکت کنند، افزود: مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد، اعلام کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

وی دستگاه‌های خودپرداز بانکی را از دیگر روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقه عنوان کرد و افزود: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.