معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: حامیان «طرح اکرام» بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست سال‌جاری کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور؛  صفر توحیدی با اشاره به اینکه حامیان بیش از هفت ‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شش ماهه نخست سال‌جاری به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: بخش مهمی از نیازهای اساسی فرزندان خانوار تحت حمایت با کمک‌های حامیان رفع می‌شود که این امر موجب شکوفایی استعدادهای نهفته آنها برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی و اشتغال خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های حامیان طرح اکرام در شش ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است، افزود: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به خانوار تحت حمایت هستیم که در سایه این کمک‌ها می‌توانیم خدمات بیشتری را به مددجویان ارائه کنیم.

توحیدی با اشاره به اینکه ۱۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند، بیان کرد: حدود ۵۰۰۰ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز در قالب طرح «محسنین» قرار گرفته‌اند که حامیان یاری‌رسان آنها هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۴ هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت را بر عهده گرفته‌اند، گفت: تلاش داریم در قالب طرح اکرام از ظرفیت خیران و حامیان برای کمک به فرزندان خانوار تحت حمایت بهره‌مند شویم تا مسیر آنها برای دستیابی به آتیه‌ای درخشان هموارتر شود.

وی با اشاره به طرح «هر کارمند یک حامی»، اعلام کرد: امید است با اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» تمامی ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از حمایت‌های حامیان بهره‌مند شده و هیچ‌یک از آنها بدون حامی نباشند.

توحیدی با اعلام اینکه تا کنون ۳۷۵۰ کارمند نیکوکار در سطح استان اردبیل حمایت از ایتام و محسنین را برعهده گرفته‌اند، بیان کرد: درصدد هستیم با همکاری‌های مضاعف دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌ها، اتحادیه‌ها و بانک‌های عامل بتوانیم ۳۷ هزار نفر از کارمندان خیر را نیز جذب طرح اکرام ایتام و محسنین کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اکرام ایتام و محسنین واقع در کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه در طرح «هر کارمند یک حامی» ثبت‌نام کنند، گفت: همچنین خیران از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ نیز می‌توانند به جمع کثیر حامیان ایتام و محسنین استان اردبیل بپیوندند.