معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: آمار مراجعان با علائم ابتلا به ویروس کرونا، به بیش از ۷۰۰ نفر در روز افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانیکلبه خبر، محمد جعفرزاده معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو باخبرنگاران، به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل پرداخت و گفت:با زرد شدن وضعیت کرونا در شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار، زنگ خطر برای شیوع موج هشتم کرونا در این استان اردبیل به صدا درآمده است.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر آمار مراجعه بیماران با علائم سویه جدید کرونا به مراکز بیمارستانی و بهداشتی استان رشد معناداری داشته است، گفت: شمار مراجعان با علائم ابتلا به ویروس کرونا، به بیش از ۷۰۰ نفر در روز افزایش یافته است.

جعفرزاده با بیان این که مبتلایان شناسایی شده همه مربوط به سویه قبلی و اومیکرون کرونا بوده است، گفت: طی روزهای اخیر موارد ابتلای مشکوک، بستری و ابتلای مثبت به این ویروس در سطح استان اردبیل در حال افزایش است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  از عموم مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن از شیوع مجدد کرونا در استان اردبیل پیشگیری کنند.

انتهای پیام/