معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هیچ مشکلی در تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز برای بازگشت زائران وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلبه خبر، رضا شیرین زاده در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: در حال‌حاضر ۲۵ نفر از همکاران ما در مرز مهران مستقر شده‌اند تا ارائه خدمات را به زائران برای بازگشت به مقصد استان اردبیل انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی برکت مهران مملو از اتوبوس‌های بین‌شهری است به‌طوری‌که بیش‌از ۲ هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران آماده جابجایی مسافران به مقاصد مختلف است که در سکوی مربوط به استان اردبیل نیز بیش‌از ۵۰ دستگاه اتوبوس آماده جابجایی مسافران استان اردبیل است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت با بیان اینکه بدون تعطیلی و در کوتاه‌ترین زمان، انتقال زائران را از مرز مهران به پایانه مسافربری اردبیل انجام می‌دهیم افزود: تلاش می‌کنیم تا در دمای هوای ۴۰ درجه و کمترین توقف به‌سرعت شاهد اعزام اتوبوس‌ها به مقصد اردبیل باشیم.

شیرین زاده تصریح کرد: تا زمانی‌که آخرین زائر وارد پایانه مرزی می‌شود همکاران ما در پایانه برکت مرز مهران حاضر بوده و خدمات‌رسانی را بدون توقف انجام می‌دهند.

وی گفت: بیش‌از ۲۰ دستگاه وسایل نقلیه نقلیه نیز توسط راهداری و حمل و نقل استان اردبیل مهیا شده تا جابه‌جایی مسافران را به سمت پایانه مرزی مهران انجام دهند.

سخنگوی ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل خاطرنشان کرد: فعالیتی که همکاران ما در پایانه مسافربری برکت مرز مهران انجام می‌دهند در حقیقت الگویی برای سایر استان‌ها بوده چرا که مسافران با آرامش کامل به سمت سکوی استان اردبیل حرکت کرده، سوار اتوبوس‌ها شده و با نرخ مصوب شاهد بازگشت زائران از پایانه مسافربری مهران به سمت اردبیل هستیم.

وی گفت: حتی آمادگی داریم برای استان‌های هم‌جوار نیز خدمات‌رسانی را انجام دهیم و هیچ مشکلی در تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز برای بازگشت زائران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی از کشور عراق ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار سایر دستگاه‌ها تمام توان خود را ارتقا داده تا خدمات‌رسانی مطلوب برای زائران اربعین حسینی در مورد بازگشت انجام شود.