استاندار اردبیل گفت :تا پایان امسال ۵ کارخانه تولید شیرآلات در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی و لوازم پلاستیکی ساختمانی و سینک ظرفشویی پردیسان در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با بیان اینکه در بحث تولید شیرآلات اقدام های بسیار خوبی در استان انجام گرفته است گفت: علاوه بر شیرآلات قهرمان که در سال ۹۶ افتتاح شد، از اوایل سال گذشته نیز عملیات اجرایی ۴ واحد تولیدی شیرآلات در گرمی آغاز شده که امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود :امروز هم با شروع عملیات اجرایی شیرآلات پردیسان که به گفته سرمایه گذار این کارخانه با اشتغال زایی ۱۱۰ تا ۱۵۰ نفر تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید ، تعداد واحدهای تولیدی شیرآلات استان به ۶ واحد خواهد رسید.

بهنام جو تصریح کرد : شیرآلات پردیسان از برند مطرح تولید شیرآلات کشور است و حمایت از واحدهای تولیدی موفق و مطرح کشوری که اندوخته ارزشمندی از موفقیت دارند برای مدیران استان واجب است.

در این آئین سرمایه گذار طرح، از حمایت ها و تلاش های مدیران استان قدردانی کرد و گفت : برای اجرای این واحد تولیدی ۴ میلیارد تومان بعنوان آورده شخصی و ۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی سرمایه گذاری می شود.