كاركنان و استادان واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل حقوق يك روز خود را به هموطنان سيل‌زده اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، با اعلام رضايت، حقوق يك روز فروردين‌ماه كاركنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامي، كسر و براي كمك به سيل‌زدگان اختصاص مي‌يابد.

لازم به ذکر است ستاد ويژه‌اي نيز براي جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي و غیرنقدی دانشجويان، كاركنان و استادان در محوطه سايت بسيج دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل تشكيل يافته است.

انتهای پیام/