بانوی جهادگر اردبیلی ناجی خیلی از زندگی ها در بین مردم اهل سنت و تشیع شده است.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، بی شک هستند کسانی که گمنام  در کنار محرومین و مظلومین حضور دارند در مشکلات مردم مسکین قدم برداشته حلال معمایشان شدند و در معیشت زندگی دست مردم راگرفتند تا نهضت شیعه علی همیشه زنده بماند وبر کرامت و انسانیت روح تازه ای دمیده شود.
بانوی جهادگر اردبیلی ناجی خیلی از زندگی ها در بین مردم اهل سنت و تشیع شده است؛ زهره رضاقلی زاده خواهر شهید دفاع مقدس صمد رضاقلی زاده ؛ اومثل برادر خلوص را سرلوحه جهاد فی سبیل الله قرار داده تا ادامه دهنده  راه برادر شهید خود باشد.
این بانو با اینکه خود شیعه هست اما در بین مردم اهل سنت رفته و برای همدردی با مردم اهل سنت کنار درد و مشکلات آنها نشسته و برای زوج جوانی که بخاطر مشکلات مالی از ازدواج خویش درمانده بودند با کمک های مالی خود یک وصلت را رقم زدند.
زهره رضاقلی زاده  برای مردمی که تا ۵۰ سالگی دربه در خانه های اجاره ای بودند آستین همت بالازده و با ساخت مسکن محرومین  اکنون شاهد خانه های آباد در  چند روستای همجوار هستیم.
این بانو علاوه بر ورد به مسکن محرومین با لبیک گویی بر فرامین مقدس رهبری در مورد اشتغال جوانان با ایجاد کارگاه خیاطی و قالی بافی برای ۸ نفر در روستا بطور مستقیم و ۱۵ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی طی دیدار خود از عملکرد این جهادگر غیور و معرفی به تسهیلات اقتصاد مقاومتی  روزنه ای تازه از امید را در دل این گروه جهادی راه انداخته و گروه بفکر وسعت کارگاه خودشدند.
جهادگر خانم زهره رضاقلی زاده  در روستاهای علی بلاغی –  یاجلو و شهرعنبران فعالیت دارند؛در زلزله شهرستان خوی با کمک های نقدی و غیر نقدی  برای ملت ایران خوش درخشیدند .جهت شناسایی بیماران کلیوی ؛قلبی و قندی  گام های زیبایی جهت رفع بیماری از لحاظ جمع آوری کمک هزینه درمان برداشته و برای آبادی ایرانی آبادتر قدم برداشته اند.
انتهای پیام /