آنچه نمایندگان مجلس استان اردبیل امروز در جلسه استیضاح وزیر صمت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، مهندس بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس امروز در جلسه استیضاح وزیر صمت به عنوان موافق صحبت کرد و گفت: آقای وزیر مگر تمام اختیارات را از شورای سران قوا نگرفتید؟؛ آقای وزیر مگر تمام اختیارات را از شورای سران قوا نگرفتید؟ چرا در لایحه بودجه در جلسه حاضر نشدید؟

در طول بیست ماه گذشته متلاطم‌ترین بازار، حوزه خودرو است. آیا این وضعیت ناشی از نفوذ مافیا و هدایت آن‌ها نمی‌باشد؟ وقتی هیچ اثری از ثبات قیمت و کیفیت خودرو نیست وقتی مردم نتایج آمار شما را نمی‌بینند چه سودی دارد؟

آقای وزیر! آیا می‌دانید حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از بودجه صرف تصادفات می‌شود؟ آیا می‌دانید خودروساز قطعات را با قیمت کمتری خرید می‌کنند و مونتاژ می‌کنند؟

فاطمی امین در بیست ماه گذشته خیلی از فرصت‌ها را از دست داد؛ سه ماه به وی وقت دادیم. متاسفانه وزیر صمت در حوزه های وظایف خود به ویژه خودرو هیچ کاری انجام نداد و با سوءمدیریت باعث تشدید مشکلات شد؛ وزارت صمت باعث رشد تورم شد.

سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر نیز که قبلا در توئیتی گفته بود:”استیضاح وزیر صمت حق قانونی مجلس و نمایندگان است”، در جلسه استیضاح وزیر صمت به عنوان موافق صحبت کرد و گفت: مردم عزیز امروز، مجلس بین دفن خود و ماندن وزیر، یکی را باید انتخاب کند؛ مردم امروز بین ناکارآمدی و نقش مجلس قضاوت خواهند نمود؛ نمایندگان یادتان رفته با وساطت ریاست مجلس، رئیس جمهور قول دادند ظرف دوماه نابسامانی را حل نمایند،چندماه از آن دوماه گذشته است؟.

 

انتهای پیام/