رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از آغاز طرح زمستانی سه ماهه پلیس راه در جاده‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سرهنگ سیدحجت فتاحی در مراسم آغاز طرح زمستانی سه ماهه پلیس راه در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل، اظهار داشت: اجرای طرح زمستانی سال ۱۴۰۱ پلیس راه در جاده‌های این استان از امروز آغاز  و تا روز شنبه۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی  ضمن تاکید بر لزوم همکاری شهروندان و رانندگان در مسیرهای کوهستانی و برفگیر این استان با ماموران پلیس راه، توصیه کرد: رانندگان با آغاز فصل زمستان، سیستم گرمایشی و نیز وضعیت برف پاک کن وسیله نقلیه خود را بررسی و بازبینی کرده و با وسیله نقلیه سالم رانندگی کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از آمادگی کامل پلیس راه استان اردبیل برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و رانندگان عبوری از جاده‌های استان در فصل زمستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست تا با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی، بیش از پیش خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری کنند.

وی تصریح کرد: در طرح زمستانی پلیس راه، راهداری و سازمانهای امداد و نجات جاده‌ای، ۸۲۵ نفر با ۲۷۰ خودرو در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی استان مستقر می‌شوند تا علاوه بر امدادرسانی گام بزرگی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و تسهیل عبور و مرور بردارند.

انتهای پیام/