مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با همکاری فناوران پارک علم و فناوری استان مراکز گردشگری استان اردبیل مجهز به کابین و تونل های ضدعفونی خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، نارد فلاحی ظهر شنبه در جلسه با رئیس پارک علم و فناوری اردبیل و فناوران مهندسی پزشکی در استان، تصریح کرد: با همکاری فناوران پارک علم و فناوری استان مراکز گردشگری استان اردبیل مجهز به کابین و تونل های ضدعفونی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی لازم برای گردشگری و ایام پساکرونا در سطح استان داشته باشیم، افزود: برگشت پذیری گردشگری استان در ایام پساکرونا سریع تر از استان های دیگر خواهد بود زیرا غالب گردشگرانی که استان اردبیل را به عنوان مقصد انتخاب می کنند، گردشگران داخلی هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: اغلب مردم و علاقه مندان به سفر به دنبال سفر ارزان هستند و استان اردبیل نیز به عنوان مقصد ارزان سفر در سطح کشور شناخته شده است.

فلاحی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل بهداشتی در مراکز گردشگری استان، اضافه کرد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده مراکز گردشگری استان اردبیل  آماده پذیرایی از میهمانان، مسافران و گردشگران در ایام پساکرونا خواهند بود.