فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری یک سارق حرفه‌ای موقع سرقت در خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سرهنگ سعید یوسفی از دستگیری یک سارق حرفه‌ای همگام سرقت از شهرک کارشناسان اردبیل خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو و ساختمان نیمه کاره در شهر اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اظهار کرد: در نهایت ماموران کلانتری ۱۵ (حافظ) با مراقبت‌های نامحسوس موفق شدند، این سارق حرفه‌ای را هنگام سرقت در شهرک “کارشناسان” اردبیل دستگیر کنند.

وی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی گفت: سارق دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو و یک فقره از ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد.

سرهنگ یوسفی فعال اضافه کرد: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان استان اردبیل با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن ادامه داد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

وی گفت: توجه به هشدار‌های انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

سرهنگ یوسفی فعال با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، افزود: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/