رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: ۱۶ پروژه مهم بهداشتی و درمانی این استان در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، علی محمدیان اردی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین بهره‌برداری از طرح‌های بهداشت و درمان استان اردبیل در دهه فجر، اظهار داشت: در طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم ۱۶ پروژه مهم بهداشت و درمان در این استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است که برای این پروژه‌ها ۷۵۰ میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این ۱۶ پروژه مهم بهداشت و درمان استان اردبیل در راستای تأمین زیرساخت‌های درمانی این استان و در نقاط مختلف به بهره‌برداری رسیده است و تا یک سال آینده تعدادی دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان داشت: ۱۰ واحد پایگاه و مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی، سه واحد اورژانس جاده‌ای در شهرستان کوثر و گرمی، دانشکده داروسازی اردبیل با ۷۰۲ مترمربع مساحت، مرکز جامع سلامت شهرستان گرمی به مساحت ۵۷۹ مترمربعی، طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و آزمایشگاه مرکزی اردبیل از جمله طرح‌های افتتاح شده در حوزه بهداشت و درمان در دهه فجر امسال است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ پایگاه و مرکز سلامت جامع در استان اردبیل و همچنین ۱۵ مرکز بهداشتی و درمانی روستایی نیز در این استان تا یک سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای خبر/ ش