مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اولویت امسال ما در معاونت گردشگری اداره کل، گردشگری روستایی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،نادر فلاحی در جلسه بخشداران شهرستان اردبیل، بیان داشت: اولویت امسال ما در معاونت گردشگری اداره کل گردشگری روستایی خواهد بود و ایجاد قطب های گردشگری در شهرستان های مختلف نیز در راستای تحقق این برنامه است.

وی گفت: البته این واحدهای بومگردی نسبت به نیاز مناطق ایجاد خواهد شد و برای این کار نیاز به معرفی مناطق مختلف گردشگری در استان داریم تا مردم با علاقه خود به دنبال ایجاد واحدهای بومگردی باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین امسال نمایشگاه دایمی صنایع دستی امسال در شهرستان اردبیل ایجاد خواهد شد.

فلاحی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید، تصریح کرد: محوریت اداره کل در سال جاری بحث ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی خواهد بود و معاونت های دیگر نیز باید در این خصوص یاری گر معاونت صنایع دستی باشند.

وی با تاکید بر موثر بودن فعالیت بخشداران در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان اردبیل در حوزه گردشگری، اضافه کرد: لازم است بخشداران در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک پروژه شاخص معرفی کنند تا بتوانیم آن را پیش ببریم.

انتهای پیام/