رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: عدم مديريت يكپارچه انرژي از معضلات اساسي كشور است و ورود به فعاليت در خصوص انرژي به احساس مسئوليت بيشتر نيروهاي علمي و اجرايي نياز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،اسحاق رسولی در مراسم آغاز بکار مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اردبیل گفت: با توجه به گنجینه عظیم علمی که در استان وجود دارد این مرکز کانونی خواهد بود برای تمام متخصصان استان و کشور که در جهت توسعه راهبردی مسایل جامعه از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: در استان اردبیل نیروهای علمی توانمند داریم که اگر این نیروها را به حول مسایل استراتژیک کشور ساماندهی کنیم، برکات خیلی زیادی را مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: توسعه پایدار با مساله انرژی پیوند خورده و اگر امروز تحت فشار قدرت های جهانی هستیم بیشتر به دلیل وجود انرژی است؛ چه به لحاظ انرژی سنتی که وجود دارد و چه انرژی های نو مانند انرژی هسته ای که کشورما تلاش می کند از سرمایه های علمی خود در جهت خدمت بیشتر به مردم و جامعه از آن استفاده کند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیان کرد: در نحوه مدیریت و بهره گیری از انرژی به خصوص انرژی های نو نیاز اساسی احساس میشود و باید با حمایت و هم افزایی دستگاه های اجرایی و علمی در توسعه دانش و فناوری برای حل مسایل اجتماعی فعالیت های خوبی داشته باشیم.

رسولی گفت: عدم مدیریت یکپارچه انرژی از معضلات اساسی کشور است و ورود به فعالیت در خصوص انرژی به احساس مسئولیت بیشتر نیروهای علمی و اجرایی نیاز است.

در این مراسم علی راهنمایی به عنوان رئیس مرکزتحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/