رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ۱۸۲ طرح راهداری در این استان آماده افتتاح است که این طرح‌ها هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، داریوش امانی امروز در حاشیه نشست با راهداران اردبیل اظهار داشت: ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری از بهترین برندها و کارخانه‌ها اروپایی خریداری شده که در حال ورود به کشور است و این ماشین‌آلات برای استان‌های برف‌گیر و پرحادثه خواهد بود.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به تفاوت شرایط راهداری امسال نسبت به سال‌های قبل، با به‌روزرسانی تجهیزات سخت‌افزاری و همکاری پلیس در حوزه نرم‌افزاری درصدد هستیم تا میزان تلفات، تصادفات و حوادث ناگوار کاهش یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: در استان اردبیل نیز پروژه‌های جدید راهداری افتتاح خواهند شد که ۱۸۲ طرح راهداری در استان اردبیل با یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده، آماده افتتاح است و این طرح‌ها هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های جدید راهداری به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است که این تلاش‌ها نتایج مثبت و مناسبی را به همراه خواهد داشت.

امانی گفت: سال گذشته در استان اردبیل پروژه‌های راهداری به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/