مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری بزرگترین رویداد و رزمایش تولید محتوای فعالان فضای مجازی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، قاسم محمدزاده، اظهارداشت: رویداد و رزمایش تولید محتوای دیجیتالی فعالان فضای مجازی استان اردبیل در هفته اول بهمن ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد و رزمایش بزرگ در سه محور پویانمایی ( موشن گرافیک، کمیک موشن،کات اوت و استاپ موشن) بازی های ویژه پلتفرم اندروید و نرم افزارهای ویژه پلتفرم اندروید برگزار می شود، افزود: علاقمندان می توانند در این سه محور با حضور در دبیرخانه برگزاری رویداد واقع در میدان ۱۵ خرداد جنب مدرسه امام حسن مجتبی (ع) و یا با مراجعه به سایت رویداد تولید محتوای تخصصی  ثبت نام و شرکت کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اردبیل هدف از برگزاری این رویداد را مانور حرکت هماهنگ در فضای مجازی، تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی و تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در یک رزمایش ۴۸ ساعته باید در زمینه تولید این محصولات به رقابت بپردازند.

محمدزاده بیان کرد: شرکت کنندگان باید کلیه تجهیزات الکترونیک ( اعم از لپ تاپ، تلفن همراه به عنوان مودم و هارد اکسترنال و فلش) و تجهیزات غیر الکترونیک نظیر، کاغذ، مداد طراحی، تخته شاسی و .. را با خود به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان و تیم های برتر علاوه بر در یافت خدمات شتابدهی بلاعوض به مبلغ ۵ میلیون تومان از سوی پارک علم و فناوری استان اردبیل و سایر جوایز نقدی، جواز حضور در مرحله نهایی رویداد کشوری تولید محتوای بسیج را کسب خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور در رویداد و نحوه ثبت نام به سایت رویداد تولید محتوای تخصصی مراجعه کنید.

انتهای پیام/