فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل از آغاز عملیات توزیع 2500 بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این عملیات در آستانه سالروز ولادت امام حسن(ع) در اردبیل آغاز شد.

علی حبیب‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در گفتگو با کلبه خبر، از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اردبیل به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت خبر داد و گفت: این بسته‌ها به همت جمعی از خیرین و فرماندهان حوزه‌های مقاومت شهرستان اردبیل و بسیجیان اینشهرستان آغاز شد.

وی به تشریح اقدامات قرارگاه نوروزی ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل پرداخت و گفت: بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در راستای خدمت رسانی به عموم مردم از ابتدای سالجاری در قالب قرارگاه نوروزی به ارائه خدمات محرومیت زدایی در نقاط کم برخوردار شهرستان پرداختند.

حبیب‌زاده از آغاز عملیات پروژه‌ آب رسانی به روستاهای کم‌برخوردار اطراف شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در کنار برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و پزشکی، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت اردبیل در ابتدای سال بیش از ۲۹۰۰بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار توزیع کرد.

وی به کمک‌های خیرین در راستای کمک‌های مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: امروز با استفاده از ظرفیت‌های خیرین کار توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل به برنامه‌های شب قدر نیز اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری محافل انس با قرآن کریم و احیای شب قدر در مناطق کم برخوردار، تعدادی غذای گرم نیز بین مردم مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

حبیب‌زاده رفع محرومیت،ایجاد عدالت و برابری در نقاط مختلف را از اهداف گروه‌های جهادی نام برد و گفت: همه باید تماش کنند تا با تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جامعه محرومیت‌زدایی شده و زمینه‌های برقراری عدالت اجتماعی در کشور فراهم شود.

 

انتهای پیام/