جشن تکلیف دختران تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح دختران ماه در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری اطلاع‌رسانی «کلبه خبر» ،همزمان با اعیاد با سعادت شعبانیه، در قالب طرح دختران ماه، جشن تکلیف ۳۵۰ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در مصلی اردبیل برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف، فرصتی است تا زمینه ارتقای فکری و معنوی دختران، در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.
علیرضا حسین‌نژاد گفت: طرح دختران ماه در زمره مهم‌ترین طرح‌های کمیته امداد برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده است که با برگزاری برنامه‌های متنوع سعی در شادابی و نشاط هرچه بیشتر آنان داریم.
وی بیان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و در محل مصلی اردبیل شاهد برگزاری جشن تکلیف برای ۳۵۰ نفر از دختران ۹ ساله تحت حمایت هستیم.
مدیرکل کمیته امداد اردبیل با بیان اینکه در این مراسم، برای ۳۵۰ نفر از دختران نو تکلیف، چادر، جانماز تهیه و با همکاری آستان قدس رضوی در بین آنها توزیع شده است افزود: در این جشن، بسته‌‌های فرهنگی و آموزشی مناسب نیز تدارک دیده بودیم که در بین آنها توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: علاوه بر برگزاری چنین برنامه‌هایی، مربیان و همکاران فرهنگی نیز تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان، آموزش‌های لازم را در جهت اصلاح قرائت، احکام و نحوه اقامه نماز به دختران نو مکلف بیاموزند.
مسابقه قرآنی، اجرای سرود، برنامه‌های شاد عروسکی و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/م.ا