طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات کلیه نامزدهای واجد شرایط دور دوم مجلس دوازدهم از بامداد امروز آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت به پایان خواهد رسید. 

  به گزارش خبرنگار سیاسی «کلبه خبر»، طبق اعلام ستاد انتخابات کشور در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط دور دوم مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم از بین پنج حوزه انتخابیه در استان اردبیل، آرا یک حوزه انتخابیه به حدنصاب ۲۰درصدی آرا نرسید و بدین ترتیب انتخابات در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان به‌دور دوم کشید.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رأی و امید علی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رأی به‌دور دوم انتخابات راه یافتند.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ۲۱ نامزد رقابت داشتند که ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رأی از مردم این حوزه اخذ شد.

علی نیکزاد ثمرین (نماینده دوره یازدهم)، صدیف بدری (نماینده دور دهم و یازدهم) و احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به همراه محمد خوش‌سیما از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت، بابک رضازاده از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر و وحید کنعانی کلور از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ۶ منتخبی هستند که برای ورود به مجلس شورای اسلامی از مردم استان اردبیل رأی اعتماد گرفتند.

تکلیف هفتمین نماینده مجلس شورای اسلامی استان اردبیل نیز در روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال و پای صندوق‌های رأی مشخص خواهد شد.

انتهای خبر/