مناظره انتخاباتی دو نامزد راه‌یافته به‌دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل عدم حضور ابراهیم فهیمی در دانشگاه آزاد پارس‌آباد برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه حبری و تحلیلی «کلبه خبر»، تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوارواصلاندوز با شور و نشاط خاصی در شمال استان اردبیل ادامه دارد و طرفداران هر دو کاندیدا راه‌یافته به این مرحله برای جذب رأی بیشتر تمام تلاششان را بکار بسته‌اند،

دراین‌بین قرار بود، مناظره انتخاباتی در دانشگاه پارس‌آباد برگزار شود که با نیامدن یکی از کاندیداها مناظره دانشجویان پارس‌آباد بی‌نتیجه ماند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان پارس‌آباد مغان اعلام کرد: مناظره دو نامزد راه‌یافته به‌دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل عدم حضور ابراهیم فهیمی برگزار نشد.

طبق اعلام شورای بسیج دانشجویی، این مناظره با اعلام موافقت هر دو کاندیدا قرار بود روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد برگزار شود که به دلیل عدم حضور ابراهیم فهیمی برگزار نشد.

مناظره انتخاباتی در دانشگاه آزاد پارس‌آباد در حالی بدون برگزاری به پایان رسید که گروه رسانه‌ای ابراهیم فهیمی عدم حضور این کاندیدا در این مناظره را فشردگی جلسات و شرکت در همایش‌های مردمی اعلام کردند.

فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط دور دوم مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رأی و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رأی به‌دور دوم انتخابات راه یافتند.

اتهای پیام/