سرانجام پس از چهار ماه بی‌خبری از سرنوشت سه جوان مفقود شده در ارتفاعات مشگین‌شهر، امروز بقایایی از اجساد چند نفر در ارتفاعات کوه سبلان پیدا شد که گفته می‌شود، متعلق به این سه جوان گمشده است.

به گزارش پایگاه خبری اطلاع‌رسانی «کلبه خبر»، سرانجام پس از چهار ماه بی‌خبری از سرنوشت سه جوان مفقود شده در ارتفاعات مشگین‌شهر، امروز بقایایی از اجساد چند نفر در ارتفاعات کوه سبلان پیدا شد که گفته می‌شود، متعلق به این سه جوان گمشده است.

 شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگاران درباره جزئیات پیداشدن بقایایی از اجساد پیدا شده در سبلان گفت: حوالی ظهر امروز بنا به گزارش مردمی کوهنوردانی که در حال جستجو در دامنه کوه سبلان بودند علائمی از سه جوان مفقود شده را پیدا کردند که بلافاصله تیم‌های امدادی هلال‌احمر و نیروهای انتظامی و نهادهای امنیتی به محل اعزام شدند و یک سری بقایای پیکر شامل کفش، تلفن همراه و تکه‌های از لباس و بعضی اسناد هویتی که همراهشان بود را پیدا کردند.

 محمدی تصریح کرد: به‌محض اینکه نیروی انتظامی و پزشکی قانونی از منطقه بقایا مفقودین را منتقل کردند اطلاعات لازم و تکمیل‌تر به سمع و نظر همشهری‌ها و هم استانی‌ها اعلام خواهد شد.

 پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ سه جوان مشگین‌شهری که دو نفر از آنها برادر بودند، از منزل خود خارج شدند که پس از یک روز بی‌خبری خانواده‌های آنها خبر مفقودی را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال‌احمر اطلاع دادند و از همان روز عملیات جستجو و نجات برای یافتن این سه جوان در منطقه آلوج احمدآباد مشگین غربی اعلام و جستجو برای یافتن این سه فرد آغاز شد، اما با وجود جستجوی فراوان در دو محور مشگین‌شهر و سراب جستجوها به نتیجه نرسید و در نهایت اول بهمن‌ماه سال گذشته عملیات جستجو برای یافتن این سه جوان متوقف شد.

 انتهای پیام/