امروز در جاده‌های استان اردبیل، 13 نفر مصدوم و یک نفر مصدوم شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی کلبه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جمعه شب نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه اعلام کرد: گزارش حادثه اول امشب در تماس با اورژانس و به دنبال تصادف ۲ خودرو سانتافه و پژو در جاده اردبیل – خلخال اعلام و بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین امشب در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پرشیا در جاده لاهرود – شابیل آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه هشت مصدوم شامل دو کودک خردسال و یک نوزاد و پنج بزرگسال پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر منتقل شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه اعلام کرد: حوالی عصر امروز در تماس با اورژانس و به دنبال انفجار در یک تعمیرگاه در اردبیل به علت احتمالی انفجار بنزین در جاده خلخال، جنب هنرستان رازی، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

امدادگران اورژانس ۲ مصدوم این حادثه را به دلیل سوختگی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال دادند.

انتهای پیام/