معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: به‌منظور مدیریت بهینه ترافیک، ساعت کار ادارات تغییر و مجوز دورکاری یک سوم کارکنان برای هفته دوم مهرماه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلبه خبر،کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل، از تغییر ساعات کاری ادرات در هفته دوم مهرماه خبر دادو گفت:  با توجه به تکمیل نشدن سرویس‌های مدارس و در جهت آرامش و آسایش مردم و راحتی تردد درون شهری و مدیریت بهینه ترافیک در زمان شروع و تعطیلی مدارس، با موافقت استاندار محترم ساعت کاری ادارات در هفته دوم مهر نیز تغییر یافت.

وی افزود: زمان فعالیت ادارات در هفته دوم مهرماه از روز شنبه تا سه‌شنبه ۹ صبح لغایت ۱۴:۴۵ خواهد بود، همچنین ساعت کاری در روز پنج‌شنبه طبق روال قانونی قبل اعلام می‌شود.

 طبق اعلام دبیر ادارات می‌توانند در این هفته از خدمات یک سوم کارکنان خود با اولویت بانوان به‌صورت دورکاری بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل،تصریح کرد: ساعت بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و امدادی طبق روال قانونی قبل خواهد بود.

دبیر تاکید کرد: بدیهی است جبران کسری کار با استفاده از ظرفیت دورکاری الزامی بوده و مدیران باید ترتیبی اتخاذ کنند تا فرآیند خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مردم با خدشه‌ای مواجه نشود.
ساعت کاری ادرات اردبیل در هفته اول مهرماه نیز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴:۴۵ بود.

پایان پیام/