فرمانده انتظامی استان اردبیل از جان باختن 3 کارگر دامداری در اردبیل خبر داد و گفت: این کارگران به‌دلیل سقوط به درون چاه جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سردار جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاراناز جان باختن ۳ کارگر دامداری در اردبیل خبر داد و گفت: این کارگران به‌دلیل سقوط به درون چاه جان خود را از دست دادند.

وی گفت:در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر سقوط سه کارگر در چاه یک واحد دامداری در روستای “گیلانده” اردبیل ، ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران انتظامی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سه کارگر دامداری هنگام کار به طور ناگهانی به داخل چاه سقوط کرده و جان باخته‌اند.

سردار تقوی اظهار کرد: جسد کارگران با تلاش نیروهای امدادی و همکاری پلیس از چاه خارج و برای بررسی و اقدامات قانونی به پزشکی قانونی اردبیل انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل خواستار توجه بیش از پیش کارگران به نکات ایمنی شد و بیان کرد: کارگران قبل از انجام هر کاری، نکات ایمنی را به طور دقیق رعایت کنند تا هیچ گاه شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

 

منبع: روابط عمومی  نیروی انتظامی

انتهای پیام/