استاندار اردبیل گفت؛ تا امروز نزدیک ۴۰هزار میلیارد ریال در پروژه پایاب سد خدا آفرین سرمایه گذاری شده که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،اکبر بهنام جو در نشست با جمعی از اصلاح طلبان استان که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز به فضل الهی و تلاش دولت تدبیر و امید در استان کارهای اساسی و زیر بنایی شکل گرفته و یا در حال شکل گرفتن است.

استاندار اردبیل با اشاره به پروژه راه آهن اردبیل _ میانه و اردبیل _ مغان گفت: امروز گره مشکلات این پروژه ها گشوده شده است و پروژه با قدرت جلو می رود.

وی افزود: پروژه راه آهن به لطف خدا بزودی عملیاتی خواهد شد و مشکلی بابت تامین اعتبار با تدبیری که اندیشیده شده نخواهد داشت.

استاندار اردبیل با اشاره به پایاب سد خدا آفرین گفت؛ تا امروز نزدیک ۴۰هزار میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گذاری صورت گرفته که در نوع خود بی نظیر است که قطعا این سرمایه گذاری باعث رونق و افزایش توان اقتصادی مردم منطقه خواهد شد.

بهنام جو همچنین از تامین اعتبار پایاب سد گیوی خبرداد و گفت: علیرغم مشکل اعتبار در سطح کشور ما موفق به تامین این اعتبار در این خصوص شدیم.

استاندار اردبیل در پایان از دلسوزان دولت خواست بجای انتقاد در فضای مجازی که باعث یاس و نا امیدی مردم می شود آنرا حضورا در جلسات با مدیران و مسئولان مطرح کنند و بنده به عنوان استاندار شخصا حاضرم در جلسات شنونده انتقادات در راستای بهبود عملکرد دولت باشم.