معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: کالاهای ضروری شامل طرح کالابرگ الکترونیکی بوده و خرید غیرنقدی در این طرح کاملا اختیاری است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست بررسی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان‌ها با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران، اظهار کرد: ۱۱ کالای ضروری شامل طرح کالابرگ الکترونیکی بوده و خرید غیرنقدی در این طرح کاملا اختیاری است و ممانعتی برای برداشت نقدی باقی‌مانده یارانه وجود ندارد‌.

وی ادامه داد: ۷ شرکت پرداخت در استان اردبیل به فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش کالای ضروری ارائه خدمت می‌کنند که همکاری فرمانداران و شرکت‌های تجهیز psp در فروشگاه‌ها برای تجهیز تمامی شهرستان‌ها و دهستان‌ها به دستگاه پرداخت متصل به سامانه شما (شبکه ملی اعتبار) مورد تأکید بوده و هر فروشگاهی که خود را به این دستگاه تجهیز کند طبیعتا خرید از آن نیز بیش‌تر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه تعداد فروشگاه‌های فعال در استان اردبیل ۱۷۰۰ فروشگاه است، تصریح کرد: بر اساس گزارش حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، روزبه‌روز بر تراکنش‌های این فروشگاه‌ها افزوده شده و این موضوع نشانگر استقبال مردم از این طرح است.

انتهای پیام/