اکنون که تنور انتخابات دارد گرم می‌شود، کاندیداهای محترم لطفاً شعارهای تبلیغاتی خود را از قله وعده‌ها پایین بیاورید و مردم ما را عاصی نکنید مردم ما عصبانی‌اند ناگهان می‌بینید مشت از خشم گره شده‌شان بر صورت وعده‌های شما فرود آمد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، کبری سعادتی خبرنگار و فعال رسانه‎ای در یادداشتی نوشت: اواخر سال ۱۳۹۹ بود که اردبیل عنوان چهارمین استان غمگین کشور را از آن خود کرد و حالا طبق رتبه‌بندی چند روز پیش که خبر آن منتشر شد اردبیل در رتبه‌بندی عصبانی‌ترین استان در صدر جدول ایستاده است.

اما چرا استان ما غمگین یا عصبانی می‌شود و چرا برای این استان غمگین و عصبانی کاری نمی‌کنیم و راهکاری ارائه نمی‌دهیم.

وقتی در تعیین جرائم غیرعمد بالاترین درصد جرائم به مشکلات مالی استان برمی‌گردد چرا نسخه‌ای برای اقتصاد بیمار استان خود نمی‌پیچیم.

از قدیم نسخه آب را برای فروکش‌کردن عصبانیت تجویز کرده‌اند؛ اما استان ما نه آبی دارد و نه نانی اما خرده امیدی دارد و مردمان اردبیل به امید بهترشدن اوضاع روزگار خود را سپری می‌کنند و گاهی هم که از پس سیلی روزگار برنمی‌آیند از کوره در می‌روند و مشت خود را حواله اطرافیان خود می‌کنند چرا که پای فلج اقتصادشان همچنان می‌لنگد و هیچ مرهمی آن را بهبود نمی‌بخشد.

جوانانی که بیکارند و نان‌آوران خانواده‌هایی که دربه‌در کارند تا کارگر بیفتد و نانی بر سر سفره‌های نه‌چندان رنگی خود ببرند. کودکانی که در فهم و باورشان نشسته و جاگیر شده است که سطح توقعات خود را پایین بیاورند تا فشاری مضاعف روی دوش خانواده نیاورند و مادرانی که نجیبانه غذاهای خود را بار می‌گذارند و با هر حذفی از سبد غذایی خانواده یک جایگزین ارزان‌تر را اضافه می‌کنند تا همچنان اجاق خانه‌شان گرم باشد و بوی غذایشان اگر در کوچه‌پس‌کوچه شهر هم نپیچد حداقل در خانه‌شان بپیچد و خانواده را دور سفره جمع کند.

آری اردبیل عصبانی‌ترین استان کشور شده است و باید این عصبانیت را بر سر مسئولان استان فریاد زد که آقایان مسئول شما کجا بودید که این استان از شدت نداری به درجه انفجار از عصبانیت رسیده است. چرا با همتایان خود در جدالید و فکری به حال مردم شهر و استان خود نمی‌کنید.

آی شمایی که بر سر کارید و کاری نمی‌کنید چرا یک میلیون و ۲۰۰ و خرده‌ای جمعیت استان اردبیل را عصبانی کرده‌اید؟! مگر شما مسئول آرامش و نظم مردم شهر نیستید؟!

انتخابات دیگری در راه است و سیل کاندیداها به راه افتاده و آدمی از این همه دلسوز شهر باید به خود ببالد؛ اما آیا این همه کاندیدا دغدغه شهر و مردم شهر دارند؟!

تجربه ثابت کرده که کمترکسی دلش برای مردم می‌سوزد و آنهایی هم که دلسوزند انگشت شمارند و همانند یک‌دستی هستند که صدا ندارد.

مردم ما غمگین بودند و عصبانی هم شده‌اند تا القاب منفی دیگری نیز نگرفته‌اند به خود آیید و وجدان به‌خواب‌رفته‌تان را از خواب بیدار کنید و آنها را دریابید.

وکیلان مردم که باید منافع مردم خط‌قرمزتان باشد و اغلب به سؤال‌های مردم جواب تکراری می‌دهید؟

از راه‌آهن چه خبر؟! کی قرار است سوت قطار را بشنویم؟!

جاده‌های مرگ شمال استان چند نفر قربانی گرفته؟

حق آبه استانمان به کجا رسید؟!

از بیکاران استانمان چند نفر شاغل شده‌اند؟ آیا از استخدام‌های سفارشی که جایگزین جوانان متخصص و جوان شده‌اند خبر دارید؟!

منطقه آزاد تجاری چه شد؟

چه بر سر محیط‌زیست آمد؟!

روستاهای استان ما آب شرب ندارند به آنها آب رساندید؟! چه راهکاری اندیشیدید…

برای گرانی چه نسخه‌ای پیچیدید؟!

اکنون که تنور انتخابات دارد گرم می‌شود، کاندیداهای محترم لطفاً شعارهای تبلیغاتی خود را از قله وعده‌ها پایین بیاورید و مردم ما را عاصی نکنید مردم ما عصبانی‌اند ناگهان می‌بینید مشت از خشم گره شده‌شان بر صورت وعده‌های شما فرود آمد.

مسئولان استان، دلسوزان شهر، خدمتگزاران خدوم، بیایید و مردم غمگین و عصبانی استان اردبیل را ناامید نکنید. اگر کاری از پیش نمی‌برید لااقل دردی به روی دردهای کهنه این مردم تلنبار نکنید.

نسخه‌های تکراری شما دردی از این مردم دوا نمی‌کند، چاره‌ای دیگر بیندیشید و اگر می‌توانید آبی باشید بر روی آتش خشم این مردم. البته اگر می‌توانید.

منبع: آزنا آنلاین

 انتهای پیام /