استاندار اردبیل گفت: به منظور کمک به توسعه بیش از پیش جنوب استان؛ از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند به صورت ویژه حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه با فرماندار و تعدادی از سرمایه گذاران و تجار خلخال که در زمینه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری فعالیت دارند گفت: توسعه متوازن استان متناسب با ظرفیت ها و نیازمندی های هر منطقه در دستور کار استانداری قرار دارد.

بهنام جو بر جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان تاکید کرد و گفت: به منظور کمک به توسعه بیش از پیش جنوب استان؛ از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند به صورت ویژه حمایت می کنیم .

وی بیان کرد: برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان های خلخال و کوثر برنامه هایی را مدنظر داریم که فعال سازی واحدهای تولیدی راکد از جمله آنهاست.

استاندار اردبیل احیاء کارخانه نئوپان خلخال را از اقدامات ارزشمند اخیر در این شهر دانست و از فرماندار و مدیران اجرائی این شهرستان خواست تا از تمام ظرفیت و اختیارات قانونی خود در جهت جلب و حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای جوانان شهرستان استفاده نمایند.

انتهای پیام/