مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در جاده‌های کولاکی و برفی اردبیل از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ ممانعت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، کلیم‌الله وثوقی درباره وضعیت کنونی جاده‌های استان اردبیل امروز به خبرنگاران گفت: با توجه با آغاز بارش برف از دیروز، راهداران نیز در جاده‌ها حضور دارند و طبق گزارش‌های دریافتی تمامی محورهای مواصلاتی این استان برفی و شدت کولاک در برخی جاده‌های این استان نیز زیاد است.

وی گفت: باتوجه‌به کولاکی بودن برخی جاده‌ها و شدت این کولاک، امکان نمک‌پاشی نیز در این جاده‌ها وجود ندارد، بنابراین به دلیل تداوم بارش‌ها و برودت دما، یخ‌بندان در جاده‌های استان اردبیل دور از انتظار نیست و به رانندگان توصیه می‌شود حتماً با زنجیرچرخ در این جاده‌های کولاکی و برفی تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در جاده‌های کولاکی اردبیل بدون زنجیرچرخ ممکن امکان تردد نیست و از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ ممانعت خواهد شد.

وی با اشاره به کولاکی بودن محورهای مواصلاتی استان اردبیل به‌ویژه در محورهای جنوبی و مرکزی این استان و مشکل عدم دید، بیان داشت: به‌محض قطع کولاک، نمک‌پاشی جاده‌های استان اردبیل ازسرگرفته می‌شود .

انتهای پیام/