دبیر نسرا استان اردبیل از برگزاری نشست برخط " اعتبار زدایی از روایت‌های دشمن درباره محرم" در کانال بصیرت اردبیل خبر داد.

سمیه شاهی  دبیر نسرا استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، از برگزاری نشست برخط ” اعتبار زدایی از روایت‌های دشمن درباره محرم” در  راستای ارتقاء سواد رسانه ای در جامعه  خبر دادو گفت: سخنران این نشست مهدی محمدی روزنامه نگار و کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی  است.

دبیر نسرا استان اردبیل ( نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) در خصوص زمان برگزاری این نشست بصیرتی و رسانه ای گفت:شست برخط ” اعتبار زدایی از روایت‌های دشمن درباره محرم”  ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه  در بستر  پیام رسان روبیکا کانال بصیرت اردبیل  به آدرس  https://rubika.ir/ardbasirat  برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم افزایش سواد رسانه ای در جامعه تاکید کردو گفت: همان گونه که تاریخ ثابت کرده زودباوری و جنگ روانی می تواند منجر به رویارویی فرد حتی در مقابل  امام عصر خود بشود، فلذا لازم است همه ما به سواد رسانه مجهز شویم تا خود را در برابر جنگ روانی واکسینه کنیم .

دبیر نسرا استان اردبیل  بیان داشت: یکی از دلایل صف آرایی کوفیان در برابر امام عصر، جنگ روانی و زودباوری مردم بود از این باید مراقب باشیم و از تاریخ عبرت بگیریم .


وی از عموم مردم دعوت کرد تا در نشست برخط  ساعات ۱۸ امروز  شرکت کنند.
نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با نام اختصاری نسرا در استان اردبیل با برگزاری کلاسها، دوره و نشست های برخط  در حوزه سواد رسانه و تربیت رسانه‌ای  فعالیت خود را از اواخر سال ۹۷ آغاز  و تلاش می کند سواد رسانه ای را در کف جامعه ارتقا ببخشد.

انتهای پیام/